איך לקדם עסקים באינטרנט באמצעות מילות מפתח?

 שלום חברים יקרים,

היום אשמח לשוחח על איך לקדם עסקים באינטרנט בצורה היעילה ביותר באמצעות מילות מפתח- קידום אורגני בשפה מקצועית.

למי שעדיין לא מכיר אותי שמי עדי שטיין מנהלת שיווק במדיה החברתית כבר 12 שנים.
התחלתי את דרכי כמנהלת שיווק באופיס דיפו כאשר הייתי שכירה ולאחר שצברתי נסיון החלטתי להיות עצמאית בתחום ניהול השיווק ופתחתי עסק עצמאי משלי.

עשיתי קורסי העשרה וקורסים מקצועיים רבים אשר עוסקים בתחום קידום עסקים במדיה החברתית.
קידום פוסטים ממומנים באמצעות מודעות GOOGLE ADS, ניהול דפי פייסבוק עסקיים, ניהול דפי אינסטגרם, דפי נחיתה, סרטונים שיווקים ועוד..

אשמח לכתוב לכם טיפים שיווקים באופן כללי ובהמשך אוסיף טיפים מעט מורכבים יותר.
על מנת להבין איך הדברים עובדים (כמו בכל דבר בחיים) יש ללמוד את הבסיס.

טיפים על קידום עסקים באינטרנט באמצעות מילות מפתח באופן אפקטיבי ויעיל:

  • מילות מפתח רלוונטיות - לכל עסק יש מילות מפתח שמתאימות יותר לתאר אותו.
    מילות המפתח הן החיפושים של הלקוחות שלנו ברחבי האינטרנט במנועי החיפוש השונים (BING, GOOGLE).אפשר להיעזר בכלים שמציע גוגל על מנת להבין מה מילות המפתח המתאימות לכם.
    מכיוון שישנה הגבלה ולא ניתן לבחור המון מילות מפתח לקידום - ההמלצה של גוגל היא בין 7 -10 מילות מפתח רלוונטיות.
    יש כלי שגוגל מציע שנקרא GOOGLE TRENDS דרכו ניתן לבדוק מה נפח החיפוש עבור מילות המפתח.
    דרך נוספת לחיפוש מילות מפתח איכותיות היא כניסה לאתרים חזקים בתחום שאתם עובדים בו. וכאשר אתם נכנסים לדף הבית- ללחוץ קליק ימני בעכבר ולבחור view-source.
    לרוב אתרים מקצועיים שעשו עבודה טובה תראו מתחת לtitle מילות מפתח אשר נבחרו לאתר הזה.
    טיפ: כאשר אתם משתמשים בכלי לחיפוש מילות מפתח בגוגל מומלץ לבחור במילות מפתח שיש עבורן מאות חיפושים ולא אלפי חיפושים מכיוון שיותר קשה לקדם מילות מפתח כאלה.

  • תוכן רלוונטי לאתר - רובכם בטח יודעים שגוגל הוא מנוע חיפוש והוא סורק כמה פעמים ביום את האתרים השונים, ישנם אתרים שגוגל אינו סורק מכמה סיבות: אתר מאוד ישן שלא תומך בנגישות - לא מתאים לצפייה בסלולר, אתרים שאין בהם מספיק תכנים איכותיים או תכנים מועתקים מאתרים אחרים, אתרים אשר לא נכתב בהם תוכן זמן רב גם אותם גוגל מפסיק לסרוק.
    חשוב מאוד לפחות פעם בשבוע לכתוב תוכן איכותי אשר ייצור עניין בקרב הגולשים שלכם.
    לשים את עצמכם במקום הלקוח ולחשוב מה אתם הייתם מחפשים או צריכים אם הייתם צריכים עזרה בתחום.
    כאשר כותבים תוכן חשוב לשלב מילות מפתח רלוונטיות ועדיפות למילים בעלות נפח חיפוש בינוני.
    מומלץ לשים קישורים איכותיים חיצוניים ופנימיים.
    למשל בתחום של שיווק דיגיטלי לרוב ייעשה שימוש במילות מפתח כגון: פרסום ממומן, קידום אורגני, שיווק בפייסבוק ועוד..
    חשוב לא פחות ליצור תוכן מעניין ולא רק מכירתי מכיוון שלרוב אנשים שימצאו עניין בתכנים שלכם ירשמו לרשימות הדיוור ובסופו של דבר כאשר תיבנה מערכת יחסים אמינה בינכם לבין הלקוח שלכם הוא גם ירכוש מכם.
    ההמלצה היא לכתוב לפחות 300 מילים כאשר כותבים תוכן לאתרים מומלץ לשלב סרטוני וידאו, תמונות, חשוב ביותר גם כאשר מעלים תמונות או סרטונים לאינטרנט להכניס מילות מפתח.
    כאשר זה נעשה בתמונה זה נקרא ALT TEXT , בתוך סרטונים ישנה אפשרות להכניס מילות מפתח בהגדרת הסרטון.

  • קידום אורגני או קידום ממומן ? המטרה היא לשלב בין השניים בצורה חכמה.
    חשוב לדעת שקידום אורגני נכון לוקח זמן! לכן אם אתם פותחים עסק חדש תצטרכו לעבוד קשה כדי להגיע לדפים הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל.
    מטרת המודעות הממומנות GOOGLE ADS היא להגיע לדף ראשון באמצעות חיפוש מילות מפתח אותן יקלידו הלקוחות שלכם במנוע החיפוש של גוגל.
    מתי לעשות פרסום בתשלום? 
    - אם יש לכם מבצע או מוצר ייחודי שאתם רוצים לקדם מהר אפשרי ליצור דף נחיתה אשר יקושר לקמפיין בגוגל.
    - אם התחלתם להקים עסק חדש, אתר אינטרנט חדש עבור העסק שלכם מומלץ לבצע קידום ממומן כדי להשיג לקוחות לתחילת הפעילות.
    אם תצרו תוכן מעניין ואיכותי גוגל יקדם אתכם מהר יותר.

    קידום תכנים באמצעות בלוג- ממליצה לכתוב תכנים באמצעות בלוג ועדיף לבחור בבלוג של גוגל למשל Blogger , גוגל אוהב עסקים שמשתמשים בכלים שלו ולרוב נראה שהוא מקדם אותם בצורה יעילה יותר.
    קידום אורגני תמיד נראה ללקוח שלכם יותר איכותי כי הגעתם לתוצאות החיפוש מבלי לשלם כסף..
    קידום ממומן בגוגל אמנם נתפס פחות אמין אבל מאפשר לכם לפלח את הקהלים שלכם בצורה יעילה אשר תביא את הפרסום לקהל יעד מתאים מבחינת  גילאים, אזורים, תחומי עניין ועוד..


  • קידום העסק באמצעות Google my business 
    כמה מכם ראו את גוגל לעסקים כאשר חיפשו מוצרים או שירותים בגוגל? הרבה מאיתנו מתעלמים ולא מכניסים את האתר שלנו לשירות זה - וזו טעות!
    אחד היתרונות הגדולים של גוגל לעסקים הוא קידום טוב עבור העסק שלכם.
    במיוחד אם אתם בעלי עסק ואין לכם אתר משלכם מומלץ לקדם את העסק באמצעות עריכת העסק שלכם בגוגל לעסקים על מנת שלקוחות יחשפו לתכנים שלכם בקלות ובמהירות.
    קידום עסקים בגוגל

    זהו להיום! מספיק לשעור ראשון לא? ✌
    אם יש לכם שאלות - כתבו לי ואשמח לעזור!
    מוזמנים בנתיים להכנס לאתר שלי ולהנות ממגוון טיפים לשיווק נכון לעסקים באינטרנט.

    עשו לייק לדף הפייסבוק שלי וקבלו עדכונים חשובים.

    נתראה בקרוב..💖

    עדי שטיין ניהול שיווק דיגיטלי



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לבנות אתר בחינם ללא עלות חודשית באמצעות ממשק Google Sites

טיפים לשיווק דיגיטלי נכון ברשתות החברתיות