פתיחת עסק בפייסבוק - האם עדיף לפתוח פרופיל אישי או עסקי ומה ההבדלים?

 פתיחת עסק בפייסבוק - האם עדיף לפתוח פרופיל אישי או עסקי ומה ההבדלים?

לא מעט בעלי עסקים פונים אליי לקידום ברשתות החברתיות באמצעות שיווק דיגיטלי עבור העסק שלהם.
כאשר אני עושה בדיקה לראות מהם הדפים העסקיים הקיימים אני רואה בעלי עסקים שמשתמשים בפרופיל הפרטי עבור העסק.
האם מומלץ להשתמש בפרופיל פרטי לעסק? התשובה היא לא.

אעשה לכם  סקירה קצרה על ההבדלים:

  1. חברים בפרופיל פרטי - יש הגבלה עד 5000 חברים | בפרופיל עסקי -אין הגבלה.

  2. חשיפה אורגנית - בפרופיל עסקי - יורדת ככל שיש יותר חברים | בפרופיל פרטי - עולה ככל שיש יותר חברים.

  3. קידום ממומן - בפרופיל עסקי אפשרי להגיע לקהלים חדשים ולהגדיל חשיפה | בפרופיל פרטי -לא.

  4.  שיח בקבוצות - בפרופיל עסקי אפשרי בשתי האפשרויות אך פה עדיף מהפרופיל הפרטי.

  5. קבלת סטטיסטיקה - בפרופיל עסקי - יש מערכת מודעות לקבלת כל הפרטים , בפרופיל פרטי-אין.

  6. הקמת חנות - בפרופיל פרטי - אין אפשרות , בפרופיל עסקי- אפשרי.

  7. דירוג חוות דעת - בפרופיל פרטי אין אפשרות, בפרופיל עסקי יש לשונית מתאימה עבור ביקורת מלקוחות.
מסקנה: כדי לנהל את העסק נכון יש לשלב בין הפרופיל העסקי לפרטי בצורה נכונה וחכמה.
למשל - כאשר אתם מגיבים בקבוצות בתחום בו אתם עוסקים תעדיפו להגיב מהפרופיל הפרטי שם אנשים ייחשפו אליכם באופן אישי ויבינו שאתם אמינים.

אם אתם מגיבים ומפרסמים בקבוצות שימו לב לא לפרסם תוכן מכירתי בימים שלא נועדו לכך על מנת שלא יסירו אתכם מהקבוצה. לרוב יש ימים קבועים לכתיבת פוסטים שיווקים.
מצד שני לפוסטים בעלי ערך לקהל תמיד יש מקום והם מתקבלים בברכה, לתת טיפים, פתרונות לבעיות, כתבות בנושאים מעניינים ועוד.

מומלץ להעלות 2-3 פוסטים בשבוע כמובן בנושאים שונים. אם למשל תעלו את אותם פוסטים זה לא יקדם אתכם, להיפך הלקוחות יבטלו את הלייק שעשו לדף שלכם כי יימאס להם לראות את אותו הדבר.

חשוב מאוד להעלות תכנים בתחום שלכם שנותנים ערך ללקוחות, לחשוב אם אתם הייתם לקוחות ומחפשים את התחום שלכם -מה הייתם מחפשים? מה הייתם רוצים לדעת?

שיתופים בקבוצות רלוונטיות - אם הכנתם פוסט מעניין שתפו אותו בקבוצות של קהל היעד שלכם ותנסו לעודד תגובות ולייקים לדף שלכם באמצעות שאלות לגולשים או סקרים כדי ליצור עניין בעסק שלכם.

לקראת השנה החדשה ובצל הקורונה עסקים רבים עברו לפרסם את העסק שלהם באמצעות שיווק דיגיטלי.
היום מי שלא נמצא בדיגיטל - לא קיים, רוב האנשים מחפשים תכנים בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם ולכן בנוסף למיקום הפיזי של העסק שלכם במידה ויש...תמיד מומלץ להיות אונליין ולפרסם לקהל שלכם.

בקשו מאנשים לכתוב ביקורות אם היו מרוצים מהעסק שלכם ניתן לכתוב ביקורות דרך ההמלצות בחיפוש בגוגל או דרך הלשונית ביקורות בדף הפייסבוק העסקי שלכם.


מאחלת שנה טובה וחג שמח!
עדי






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לבנות אתר בחינם ללא עלות חודשית באמצעות ממשק Google Sites

טיפים לשיווק דיגיטלי נכון ברשתות החברתיות

איך לקדם עסקים באינטרנט באמצעות מילות מפתח?