טיפים לשיווק דיגיטלי נכון ברשתות החברתיות

שיווק דיגיטלי לעסקים
 
טיפים לשיווק דיגיטלי נכון ברשתות החברתיות זה נושא חשוב מאוד לבעלי עסקים אשר אין להם ידע בשיווק דיגיטלי וגם אין כרגע אפשרות תקציבית לקחת איש שיווק שיעשה את העבודה.
הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת לעסקים זה לא להתעסק בתחומים שאתם לא מבינים.
עדיף להשקיע בשיווק טוב שיניב תוצאות ומכירות מאשר לאבד לקוחות בשיווק גרוע.

אז אשמח לתת טיפים לעסקים לשיווק דיגיטלי נכון ברשתות החברתיות:

  • לשים דגש על החוזקות בעסק שלכם - בשפה מקצועית - בידול עסקי. לספר ללקוחות במה העסק שלכם שונה מעסקים אחרים באותו התחום, מה הערך המוסף שאתם מעניקים ללקוחות שלכם.
    להציג סיפורי הצלחה בתחום בו אתם עוסקים ולשתף בדגשים בדפים העסקיים שלכם,.
    לדוגמא: אני מנהלת שיווק במדיה החברתית והבידול שלי לעסקים הוא שאני נותנת את כל השירותים הקשורים לשיווק דיגיטלי במקום אחד - ניהול דפי פייסבוק ואינסטגרם, כתיבת תכנים לאתרים, בניית אתרים וניהול תכנים , בניית דפי נחיתה, איסוף לידים, שליחת ניוזלטרים, בנוסף - אני באותו המחיר של חבילות השיווק נותנת ללקוחות שלי עיצובים וגרפיקה ללא הגבלה כך שהם חוסכים כסף על גרפיקאי.

  • מה המטרה? רבים מבעלי העסקים יגידו - להרוויח כסף וזה נכון. השאלה איך להרוויח כסף בשיווק הדיגיטלי? המטרה שלכם למכור לא צריכה להיות גלויה ללקוח, הדרך האמיתית למכירות מוצלחות היא להבין שאין קסמים זה לא משהו שקורה בזמן קצר ואין נוסחא אחידה לכל העסקים.
    אלא כל עסק לפי תחום העיסוק שלו, קהל היעד שלו, התקציבים השיווקים, המוצרים שנמכרים, לכל אחד מתאימה תכנית עסקית אחרת ולכל אחד המכירות קורות בהזדמנויות שונות.

    הדרך להגיע ללקוח
    - היא דרך הרגש. אין מה לעשות כולנו עובדים בחיים דרך הרגש.
    תחשבו על כל סיטואציה איך אתם מגיבים? מה אתם חושבים? בכל דבר מעורב רגש ולכן יש לכתוב תכנים אישיים מהרגש שלכם כדי שייגע ללקוחות במקומות הנכונים.

  • ההצלחה בקידום השיווק במדיה החברתית היא לשים דגשים על הדברים הקטנים אך החשובים...
    החל מבניית הפרופיל הפרטי שלנו בפייסבוק או בכל מדיה חברתית אחרת - לכתוב מידע מקצועי אודותינו , להוסיף קישורים לאתרים, בסופו של דבר אנשים מתחברים לאנשים ולא ללוגואים של העסק, אנשים רוצים לדעת עם מי הם מתקשרים, איפה הם מוציאים כסף, לתת שאתם אמינים, שיש עם מי לדבר.

  • לתת מענה לבעיות של הלקוח - כל לקוח מתחיל לחפש מידע ברשת כאשר יש לו בעיה או אתגר להתמודד איתו..ואז מעלה מילות מפתח לחיפוש ומגיע אליכם. כבעלי עסקים אתם צריכים לאתר את הבעיות איתן מתמודדים הלקוחות שלכם ולתת מענה פשוט וקל שיעזור להם לפתור את הבעיה.

  • ישנו מושג בשיווק דיגיטלי שנקרא RTM - הכוונה היא להיות כל הזמן מודע לתכנים חדשים \ חדשות בתחום שלכם וברגע שיש פרסום חשוב בתחום שלכם - לכתוב עליו כדי ליצור "באז" ודיבור ברשת כמה שיותר מהר כדי להיות הראשונים שידברו על הנושא בתחום.

  • לשמור על רצף פרסומים - חשוב מאוד לקידום אורגני בגוגל לפחות 2-3 פרסומים בשבוע על מנת לשמור על הנראות המקצועית והעסקית, חשוב לשלב תוכן איכותי, מקצועי, להשתמש במילות מפתח רלוונטיות, לשלב בין שיתופים עסקיים לבין תכנים אישיים שאתם רוצים להעלות.

  • לבקש ביקורות מלקוחות מרוצים - היום ניתן לבקש ביקורות מלקוחות - באמצעות סימון כוכבים במנוע האתרים של גוגל או דרך כתיבת ביקורות בדף הפייסבוק העסקי.

    אשמח לעזור לכם בטיפים נוספים ללא עלות לחצו כאן והרשמו: 



עדי שטיין מנהלת שיווק במדיה החברתית


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לבנות אתר בחינם ללא עלות חודשית באמצעות ממשק Google Sites

איך לקדם עסקים באינטרנט באמצעות מילות מפתח?