האם העסק שלי צריך דף נחיתה?
האם העסק שלי צריך דף נחיתה? זו שאלה שהרבה בעלי עסקים שואלים אותי...
התשובה לכך היא שלכל עסק מתאים משהו אחר וזה תלוי בכלים הדיגיטלים הקיימים שכבר צברתם כעסק.
נתחיל מההסבר מה זה דף נחיתה?
דף נחיתה כשמו כן הוא - הדף שהלקוח "נוחת" בו כדי לקבל מכם מידע על שירותים או מבצעים שאתם מציעים.
המטרה של דף נחיתה היא להעביר ללקוחות פוטנציאלים עבור העסק שלכם מידע קצר ולעניין שיגרום להם לבצע הנעה לפעולה.
כפי שדיברנו בשעור הקודם על כתיבת תכנים לאתרים גם כאן חשוב להבין שלא תמיד תצליחו להשיג מכירה תוך יצירת דף נחיתה אחד אלא אם מדובר במוצר מאוד ייחודי ומוכר שאנשים מחפשים.
אולי זה יישמע מצחיק אבל כדי לגרום ללקוח לקנות ממך צריך לבנות איתו "מערכת יחסים שבנויה על אמון"..
ממש כמו בזוגיות..
ברגע שלקוח רואה שמנסים רק למכור לו כל הזמן קרוב לוודאי שהוא יאבד עניין.
ברגע שלקוח רואה שהוא מקבל ערף מוסף עבור העסק שלו הוא יישאר לקוח נאמן ובעתיד ירכוש מכם.
אתם בטח רוצים לדעת אם העסק שלכם צריך דף נחיתה?
מה המטרה של דף נחיתה?
- דף נחיתה מאפשר לכתוב מידע קצר ולעניין עם אפשרות לאיסוף לידים (קהל לקוחות ייעודי).
בסוף כל דף נחיתה יש טופס "צור קשר" דרכו הלקוח המתעניין ממלא פרטים וכך אנחנו יכולים לחזור אליו.
גם אם הלקוח לא ביצע פעולה בזמן ההרשמה לדיוור שלכם הוא ימשיך לקבל עדכונים חשובים כאשר תבצעו בהמשך שליחת ניוזלטרים ישירות למייל איתו הלקוח נרשם (אלא אם הלקוח יבצע הסרה) - דף נחיתה מבליט מסר חשוב באמצעות פרסום דינמי של תמונות, סרטונים, תוכן ענייני וקצר עם הנעה לפעולה.
- דף נחיתה יכול לשמש כדף מכירתי לכל דבר- אפשר למכור מוצרים, שירותים, לחבר מערכת סליקה או להפנות לקישור חיצוני לסיום המכירה ובסופו של דבר נבנה מאגר לקוחות קבוע אליו נוכל לשלוח מידע.
- דף נחיתה יכול לשמש לאיסוף לקוחות ייעודים לאירועים או כנסים שאתם מפיקים.
- כדי שדף נחיתה יהיה מוצלח ויתבצעו המרות מומלץ לבחור מבצע או מידע אטרקטיבי כדי לייצר הנעה לפעולה על ידי הלקוח כגון: הטבה ייחודית, ייעוץ חינם, קבלת דוגמיות התנסות חינם, שליחת טיפים מהעסק שלכם ללא עלות ללקוח כדי שיקבל ערך מוסף.
כמה דגשים חשובים: - כשאתם בונים דף נחיתה תחשבו: מי קהל היעד שלכם? בחרו את השפה המתאימה כדי לדבר עם הלקוח. היום פרסום יוצר שיח חברתי במידה והוא מעניין את הגולשים ברשת החברתית.
לכן חשוב לדבר ללקוחות כאילו הם ממש מולכם. - תוכן קצר ולעניין - לא להעמיס במידע שלא קשור למבצע או ההצעה שבחרתם. במידה ויש לכם אתר קיים ניתן לקשר באמצעות לינק ולכתוב "לפרטים נוספים"הלקוחות שיתעניינו במידע נוסף יקליקו.
- שימו לב לחוק הספאם והכי חשוב שתהיה לכם רשימה מסודרת של לקוחות. לקוח שמסיר עצמו ויוחזר ללא הסכמתו לרשימת התפוצה שלכם- עלול לתבוע אתכם באלפי שקלים על הפרת חוק הספאם!
- חשוב מאוד לבחור במערכת דיוור איכותית וקלה לעבודה במיוחד אם אתם בונים דף נחיתה בעצמכם.
אני ממליצה על מערכות רב מסר, אקטיב טרייל. ויש עוד רבות וטובות לבחירתכם.
יש לשים לב בכותרת המייל שאתם שולחים דיוורים האם ציינתם "פרסומת" לפי החוק?
לשים לב שיש לינק להסרה מרשימת התפוצה בכל מייל. - חשוב מאוד! שהדף שלכם יהיה עם תמונות איכותיות, פונט קריא, נקי וללא קשקושים.
חשוב להכניס מילות מפתח רלוונטיות שלדעתכם הלקוחות יחפשו בגוגל.
חשוב לבדוק שהדף שלכם נגיש לקריאה ותומך לצפייה בסלולרי כדי שגוגל יסרוק אותו ויקדם.
אם יש לכם אתר פעיל משלכם - יש אפשרות ברוב הממשקים ליצור דף נחיתה פנימי באתר - זה יותר נוח כי יש לכם גישה ישירה לכל המידע והדוחות בממשק אחד במקום להתפזר לכמה ממשקים ביחד.
אם אין לכם אתר משלכם - אפשרי לפתוח אתר חינם דרך Google Site
יש יתרון גדול בשימוש בכלי הקידום של גוגל מבחינת קידום אורגני במנוע החיפוש.
זהו להיום! אם אתם רוצים לבנות דף נחיתה ואין לכם כח להתעסק עם זה בעצמכם מוזמנים לפנות אליי ואשמח לתת שירות.
נתראה בקרוב!
תגובות
הוסף רשומת תגובה