טיפים לעצמאים לשיווק חינמי בטעם של פעם
שלום חברים מה שלומכם?
קיבלתי מאות פניות לאן נעלמתי בחודשים האחרונים. אפשר לומר שעברתי כמה דברים בחיים וכעת חוזרת לתת לכם טיפים שאתם אוהבים.❤
השאלה הראשונה שכל בעל עסק שואל אותי כשהוא יוצר קשר היא כמה יעלה לי השיווק בחודש?
באותה נשימה יכולה לשתף אתכם שהרבה עסקים פורשים במהלך ההליך השיווקי רק כי אין להם מספיק תקציב. כך שאם אתם מעוניינים בחשיפה גדולה ובפרסום בתשלום כדאי שתבדקו את התקציב השיווקי שלכם קודם לכן.
הפוסט הזה יעזור לכם לחסוך כספים ובעיקר ייתן לכם טיפים כיצד להגדיל את קהל הלקוחות מבלי להגדיל את המינוס בבנק.
לפעמים יש תקופות בהן אנחנו נאלצים לחזור להיות שכירים וזאת על מנת לדאוג לבסס את העסק שלנו כעצמאים בעתיד.
תחשבו בעצמכם מה היו עושים בעלי עסקים בשנות ה-80 למשל ? (סתם בחרתי 80 כי נולדתי בתקופה הזו ויש לי חיבה לתקופה היפה שהייתה).
בעבר לא היה מושג שנקרא שיווק דיגיטלי העסקים היו מתקיימים בכבוד בדרכים אחרות שיכולות לעבוד גם היום.
נכון שהיום אנחנו חיים בתקופה אחרת מבחינה כלכלית - יוקר המחייה, המצב הבטחוני, הכל יותר יקר במדינת ישראל והיום תושבים מתקשים אפילו לשלם שכר דירה וחשבונות.
אז אם אפשר לחסוך בשיווק לעסק ולקדם את עצמכם בחינם למה לא לנסות? ✌
הנה כמה טיפים בטעם של פעם שאולי יעזרו לכם להקפיץ את העסק!
- השיטה שעובדת הכי טוב היא "מפה לאוזן" כיום השיטה הזו יכולה אפילו לעבוד הרבה יותר טוב כי המדיה החברתית מאפשרת לנו פרסום חינם. ומה זה אומר? מהלקוח הראשון שאתם פוגשים בעסק תדאגו לבקש שייתן לכם ביקורת טובה- זה בחינם, זה מקפיץ את הדירוג שלכם וזה גורם ללקוחות נוספים ליצור עמכם קשר.
מספר מקומות שאפשר לקבל ביקורת מלקוחות: דף עסקי בפייסבוק | גוגל לעסקים | אפליקציית איזי | מדרג ועוד...
כמובן שלקוח מרוצה ימליץ לחברים, משפחה גם פנים מול פנים.
לכל השיטות חשוב לדעת שאם השירות שאתם נותנים לא טוב - אז הביקורת תהיה בהתאם, לכן תהיו זהירים ואם אתם לא בטוחים שהלקוח מרוצה אל תפנו לבקש ביקורת.
אני תמיד בעד לתת לכל לקוח שירות טוב גם אם לא תחזרו "לטפל" בלקוח הזה. מכיוון שהיום היד קלה על המקלדת וכל לקוח שאינו מרוצה ירוץ לשתף את התחושות שלו בכל מקום אפשרי. אמנם יש מקומות בהם אפשר למחוק ביקורות שאינן מפרגנות. אך במקום הכי חשוב - בגוגל - לא ניתן למחוק או לבטל תגובות כלל....גם אם הלקוח ירצה בעתיד. - שיטה נוספת - שת"פ. האפשרות ליצור קשר עם עסקים אחרים ולנסות ליצור עמם שיתוף פעולה כך שהוא יקדם את שני הצדדים.
תמיד עדיף לבחור עסק מבוסס או משקיע עסקי שיעזור לכם למנף את הידע שלכם ולתרגם אותו לכסף. - תליית מודעות וחלוקת מגנטים \ פליירים - כמובן שלהדפיס פליירים עולה כסף. למרות שזו שיטת שיווק של פעם והיא יחסית זולה לעסקים שיכולים לאפשר לעצמם קידום כזה. תמיד אפשר להיות יצירתיים ולהדפיס לבד בבית מודעת קידום לעסק שלכם.
כיום יש אתרים רבים שמאפשרים לעסקים לעצב מודעות ללא ידע בשיווק והדפסה במדפסת ביתית יכולה לתת מענה. - מפגשים פרונטליים חינמיים ללקוחות פוטנציאלים - מה זה אומר? יש לכם ידע והוא שווה כסף. יש אנשים שהידע שלכם עבורם הוא מכרה זהב. לכן אתם יכולים לארגן מפגש חינמי לעסקים או בתשלום סמלי. וכך תוך כדי שאתם מעבירים הרצאה או פעילות ייחודית הלקוחות לומדים להכיר אתכם ובסוף המפגש תחלקו כרטיסי ביקור , תשמרו פרטי אנשי קשר שישמשו לכם ברשימות תפוצה בעתיד ועוד...כך תוכלו לאפשר לאנשים ללמוד ולקבל מכם ידע חשוב וגם לקדם את עצמכם.זוכרים את לוח המודעות של פעם?
מקווה שעזרתי! לכל שאלה אשמח לייעץ ולתת מענה 🙏
שבת שלום!
עדי.
תגובות
הוסף רשומת תגובה